Dentální hygienu mohou využít i pacienti, kteří nejsou v naší ordinaci registrováni.

Dentální hygiena je důležitá součást každodenní péče o chrup, která by se měla provádět již od ranného věku (prvních zubů). Jedná se o profesionální čištění zubů dentální hygienistkou, čímž se předchází řadě komplikací, jako jsou: zubní kaz, zánět dásní a paradontóza. Příčinou potíží je mikrobiální povlak. Dentální hygienistka vám pomůže a poradí, jak správně pečovat (čistit) své zuby a vybere na míru vhodné pomůcky. Pravidelná a správná péče vám zajistí zdravé zuby po celý život. Stav našich zubů a dásní ovlivňuje naše celkové zdraví.

Cíle dentální hygieny
  • individuální péče a přístup ke každému pacientovi
  • motivace a instruktáž s vhodnými pomůckami (mezizubní kartáčky,
    solokartáčky)
  • odstranění zubního kamene (ultrazvukem, kyretami)
  • odstranění pigmentací a plaku
  • vyléčení zánětu dásní
  • leštění zubů
AIF Flow
  • odstranění velkého nánosu pigmentací od kávy, čaje či kouření
  • čištění se provádí jemným práškem a ošetření není bolestivé
Bělení zubů

Jedná se o zesvětlení zubu až o několik odstínů. Provádíme domácí bělení za pomoci nosičů a bělícího gelu 10 % nebo 16 % Opalescence.

Nezbytnou podmínkou pro bělení je dobrá hygiena.

Fluoridace

Jedná se o preventivní, bezbolestný výkon ke snížení tvorby zubního kazu a zvýšení odolnosti zubní skloviny. Fluoridy pronikají do zubní skloviny a zvyšují tak její odolnost vůči zubním kazům a mají schopnost „zastavit“ počínající povrchové kazy.

Zubní šperky

Netradiční módní doplněk, který ozvláštní Váš úsměv. Je to bezbolestná aplikace, zdravotně nezávadná a šetrná k chrupu.

I když pacient nemá potíže, doporučujeme navštívit dentální hygienistku 1x za půl roku

Sjednejte si návštěvu dentální hygieny

Nepřítomnost od 23. 12. do 31. 12. 2020

Vážení pacienti,
ve dnech od 23. prosince 2020 do 31. prosince 2020 se neordinuje.
Bolestivé pacienty ošetří od 28. prosince do 30. prosince MUDr. Hrušková, U Studně 359/3, Litoměřice v čase: 8:00 – 10:00, vždy po telefonické domluvě na čísle: +420 416 736 077. Ve dnech 23. prosince a 31. prosince 2020 využijte prosím oddělení LSPP Spálená 12, Praha.

Pohotovost: svátky, soboty a neděle
Mírova 8, Ústí nad Labem, Severní terasa
ordinace: